Jedna strona zamiast kilku.

2010-12-09 23:47

     Po kilku latach obecnosci w sieci i zakładania różnych stron i blogów uznałam, że nadszedł czas skupić wszystko w jednym miejscu. Pozwoli mi to zaoszczędzić dużo czasu, który mogę poswięcić na tworzenie nowych rzeczy. Pozostawię sobie jedynie blog Lot nad życiem, który prowadzę już prawie półtora roku, z którym jestem mocno związana, i na którym mam wiele zaprzyjaźnionych osób.

     Dziś została aktywowana moja nowa prezentacja internetowa. Na stronie znajdzie się stworzona przeze mnie grafika (bannery, avatary, tła i inne), blogowe konkursy, relacje z wyjazdów, galeria zdjęć, rzeczy przydatne do pisania bloga i różne inne drobiazgi.

     Mam nadzieję, że mój projekt się powiedzie i stworzona strona spełni moje oczekiwania. Zapraszam wszystkich, którzy mają ochotę spędzić u mnie kilka chwil.

 


licznik odwiedzinmonitoring pozycji